וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת זן של קנאביס רפואי?

בשיתוף SEVEN

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 12:50

קיבלתם רישיון לקנאביס רפואי וכעת אתם מבולבלים מהיצע המוצרים בתחום? לפניכם צ'קליסט של מה לחפש ומה לשאול בבחירת המוצר הכי מתאים לכם

קנאביס רפואי של חברת SEVEN. יח"צ,
קנאביס רפואי של חברת SEVEN/יח"צ

בשנים האחרונות חלה התפתחות עצומה בתחום הקנאביס הרפואי בישראל. יותר ויותר חברות ישראליות החלו להציע זנים ומוצרי קנאביס רפואי, ולשווק תפרחות ושמנים בבתי המרקחת ברחבי הארץ. אם יש לכם רישיון לקנאביס רפואי ואתם מתלבטים מה נכון לכם מכל ההיצע הקיים, אז אנחנו כאן כדי להמליץ לכם איך לבחור.

קנאביס רפואי של חברת SEVEN. יח"צ,
קנאביס רפואי של חברת SEVEN/יח"צ

צ'קליסט בבחירת מוצר קנאביס איכותי ובטוח

1) בחירת מוצר המתאים לצרכים ולהרגלי החיים שלכם

ישנם מוצרים היותר מתאימים לשימוש ביום, ומוצרים היותר מתאימים לשימוש בערב. כמו כן - ישנם מוצרים המסייעים לשמור על שגרת חיים - שמפקסים ואינם מטשטשים, ישנם מוצרים שתורמים לשינה טובה. אם יש לכם נטיה לחרדות - חשוב שתבררו האם המוצר מגביר חרדות. חשוב להרכיב רשימה של צרכים ובקניית המוצר לוודא מול הרוקח שהמוצרים שבחרתם מתאימים לצרכים ולהרגלי החיים שלכם.

2) התאמה להתוויה הרפואית שלכם

כל הרכב של חומרים פעילים שונה בקנאביס משפיע באופן שונה על ההתוויות הרפואיות השונות. ישנם מוצרים המתאימים יותר לסוגי כאבים שונים, לבעיות פסיכולוגיות שונות, להתתויות נוירולוגיות, להתוויות גסטרולוגיות, וכו'. חשוב להתייעץ עם אחרים הסובלים מאותם אתגרים רפואים ולשמוע מהם איזה מוצרים הכי מסייעים להם. תוכלו לראות באתר של SEVEN עדויות של מטופלים אודות ההתוויות הרפואיות בהם כל מוצר של SEVEN עשוי לסייע. לדוגמא - מטופלים מעידים כי המוצר ALLEGRO מסייע מאד לסובלים מ PTSD, לסובלים מכאבים, ולסובלים מדיכאון וסטרס. כמו כן, משתמשי ALLEGRO מעידים כי הוא מפקס ולא מטשטש ומאפשר להם לשמור על שגרת היום-יום שלהם. מטופלים מעידים כי מוצר ה-CANTARE מסייע להם עם כאב מסוגים שונים, מיגריינות, בעיות שינה, סטרס וחרדה. CANTARE אינו ממסטל כלל והוא הכי נקי שיש - גידול ללא שימוש בחומרי הדברה, כמיקלים או הורמונים. SEVEN מקפידה על גידולים נקיים ללא ריסוסים, חומרי הדברה או הורמוני גדילה. בנוסף, מכיוון שהצמח גדל בשיטה הידרופונית מתקדמת, אין חשש לשאריות מתכת. כך שאתם יכולים לצרוך את הקנאביס בראש שקט.

3) מוצר נקי ובטוח

מומלץ לחפש מוצרים שגדלו ללא חומרי הדברה, כמיקלים או הורמוני גידול, על ידי חברה מוכרת עם מוניטין מוכח של הקפדה על תנאי היגיינה לשמירה על איכות ובטיחות המוצר.

4) עקביות בהרכב החומרים הפעילים

ישנם מאות חומרים פעילים שונים בצמח הקנאביס. לכל זן קנאביס יש פרופיל חומרים פעילים ייחודי משלו - מעין פורמולציה פנימית. שימו לב - מדובר בצמח רגיש מאד לשינוים, כל שינוי הכי קטן בתנאי הסביבה כמו אור, טמפרטורה ולחות, עשוי לגרום לשינוי בהרכב החומרים הפעילים.

אם מצאתם מוצר שמקל על הסימפטומים שלכם ומביא לכם מזור, תרצו לדעת שבפעם הבא שתרכשו את אותו מוצר - תוכלו לסמוך על כך שתקבלו את אותו אפקט טיפולי. ולכן מומלץ לחפש קנאביס שגדל בצורה מבוקרת לחלוטין על מנת שבכל פעם שתרכוש אותו תוכלו לסמוך על כך שתקבלו את אותו מזור.

5) הקפדה על רצף טיפולי

רצף טיפולי הוא גורם משמעותי מאוד בשמירה על שגרה ועקביות הטיפול. המשמעות של רצף טיפולי היא שלאחר שמצאתם את מוצר הקנאביס המתאים לכם - המעניק לכם את האפקט הטיפולי הרצוי - תוכלו לסמוך על כך שהמוצר יהיה זמין עבורכם בבתי המרקחת, לאורך כל חודשי השנה וכל עונות השנה.

שימו לב, חלק גדול מחברות הקנאביס שמות דגש דווקא על מגוון מוצרים מתחלף ומחליפות את היצע המוצרים שלהם בתדירות מהירה. מומלץ לחפש מוצרים בהם המותג מתחייב לשמירה על רצף טיפולי ומקפיד על הספקה סדירה של מוצרים לאורך כל חודשי השנה. מתקן גידול הפנים (INDOOR) של מוצרי המותג SEVEN מצויד בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם המאפשרות שליטה מדויקת בכל תנאי הגידול והסביבה כמו התזונה, הטמפרטורה, האור והלחות. המוצרים של SEVEN שומרים על אותו פרופיל חומרים פעילים בכל מחזור גידול, פעם אחר פעם בכל ימות השנה. כך שאפשר לסמוך על כך שתמיד תקבלו את אותה פורמולציה של רכיבים פעילים ותמיד תוכלו ליהנות מאותה חוויה טיפולית.

6) טרים ידני

לאחר שלב הקציר של צמח הקנאביס, מתבצע תהליך טרימינג - פעולת הגיזום של הצמח. הטרימינג הוא שלב חשוב בתהליך הייצור. כאשר מבצעים טרימינג באמצעות מכונות, יש חשש לפגיעה בטריכומות העדינות של הצמח המכילות את החומרים הפעילים. SEVEN מקפידה על טרים ידני ללא שימוש במכונות, תוך הענקת תשומת לב מוקפדת לצמח. כך, נמנע נזק לטריכומות והחומרים הפעילים נשמרים.

7) קיימות

בעידן הנוכחי יש מודעות רבה לחשיבות על שמירת הסביבה והגנה על משאבי הטבע. מתוך עיקרון הקיימות, SEVEN מקפידה על שימוש בפרקטיקות המתקדמות ביותר לניצול מירבי של הטבע. החברה שומרת על משאבי הטבע, דואגת למחזור ולשמור על עקרונות הקיימות והשותפות עם הסביבה.

קנאביס רפואי של חברת SEVEN. יח"צ,
קנאביס רפואי של חברת SEVEN/יח"צ

המותג SEVEN הוא דוגמא למותג שעונה על כל הקריטריונים של איכות. הקנאביס הרפואי של המותג SEVEN גדל בחוות האינדור המובילה בגידול ללא שימוש בחומרי הדברה כלל, לא כימיים ולא ביולוגיים, וגם ללא הורמוני גידול למיניהם. מתקן הגידול הינו בעל סטנדרט גידול חדשני הנשען על טכנולוגיות אגרו-טק, היי-טק ופארמה-טק מן המתקדמות בעולם.

תוכן זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. וואלה! אינה מעודדת או ממליצה לצרוך כל חומר שהוא ולא תהיה אחראית על כל שימוש מסוג זה.

וואלה קנאביס, בשיתוף SEVEN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully