וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישיון לקנאביס רפואי: מי זכאי ואיך מתחילים את התהליך?

מוגש מטעם ירוקל'ה

20.6.2024 / 11:03

שוחחנו עם גל משה בובליל, מייסד חברת ירוק'לה - עושים סוף לכאב! שהסביר לנו איך להוציא רישיון לקנאביס רפואי בתוך חמישה ימים בלבד

קנאביס. pexels,
קנאביס/pexels

קנאביס רפואי הינו חוקי ומותר בישראל ומאושר למכירה בכפוף לקריטריונים שקבעה יק"ר - היחידה לקנאביס רפואי של משרד הבריאות. החומר הפעיל בקנאביס הרפואי הינו CBD בלבד אשר אינו נחשב לסם ואינו גורם לתופעות של ערפול חושים או 'היי' בלשון העם, אלא לתחושת רוגע ושלווה, הרפייה ושחרור, הפחתת כאב, לחץ ומתח, ואף נחשב למשפר זכרון ומקל על קשיי שינה. הקנאביס מסייע לאלפי חולים במחלות קשות, נכים, נפגעי נפש וטראומה ולכל מי שמתמודד עם כאבים פיזיים חריפים, יהיו אלו כאבים כרוניים כמו גם כאבים חולפים לאחר ניתוח או פציעה קשה להתמודד טוב יותר, להרגיש טוב יותר, ולעיתים גם לחזור לתפקוד מלא לכל דבר ועניין.

גל משה בובליל, האם תוכל להסביר לנו מדוע הקמת את חברת ירוק'לה ומה המטרה שעומדת לנגד עיניך?

בוודאי, ירוק'לה הוקמה במטרה אחת ויחידה - לשים סוף לכאב! ואנחנו עושים את זה על ידי הפיכת התהליך הבירוקרטי, המתיש והמקשה על אלפי חולים, נכים ופגועים פיזית ונפשית למהיר, קל, נוח והכי חשוב - בלי לקום כלל מהמיטה. נכון להיום, על מנת להשיג רשיון רפואי לקנאביס יש צורך לפנות אל קופת החולים, לקבוע תור לרופאים שונים, להמתין בין שישה לשמונה חודשים, ואז להסחב בדרכים, להרגיש נבוכים אל מול הרופא שלעיתים גם מערים קשיים, ולא תמיד להגיע אל האישור המיוחל מסיבות שאינן קשורות בהם. כל זמן שאתם עומדים בקריטריונים לקבלת רישיון לקנאביס רפואי אין שום סיבה בעולם שתסבלו כל כך בדרך אל האישור שיכול להפוך לכם, פשוטו כמשמעו, את החיים ולשים אתכם על המסלול הנכון להחלמה למרות הכאב, הקושי וההתמודדות עם המחלה או הפציעה הקשה, אנחנו נעשה הכל כדי להפוך את התהליך לקל ופשוט יותר, ולדאוג לכם לרישיון לקנאביס רפואי בתוך חמישה ימים בלבד.

חמישה ימים בלבד, איך זה אפשרי?

זה פשוט מאד, ירוקל'ה צמחה מתוך נסיון אמיתי של אנשים אמיתיים עם תחום רישיון לקנאביס רפואי בישראל, ומבינה היטב את הצרכים והרצונות של האוכלוסיות המתמודדות עם כאבים, חרדות, קשיים פיזיים ונפשיים אדירים עד שאפילו יציאה מן המיטה נחשבת הישג משמעותי עבורם. הלהט והרצון האמיתי והכנה שלנו לעזור לאנשים במצבים בלתי נתפסים מדרבן אותנו בדרכנו להמשיך ולעשות עוד ועוד למענכם בדרך הקלה, הפשוטה והנוחה ביותר עבורכם, כבר למעלה מעשר שנים. לכן תיכננו במיוחד עבורכם את המסלול הקל והפשוט הבא: יוצרים איתנו קשר ומספרים לנו את הסיפור שלכם, אנחנו דואגים להביא לאישור התהליך על ידי משרד הבריאות לפי נוהל 106, אחד מן הרופאים המומחים שלנו מאשר את הבקשה שלכם והאישור שלכם לרישיון קנאביס רפואי יונפק לכם.

איך אפשר ליצור איתכם קשר?

תוכלו ליצור איתנו קשר במגוון רב של אפשרויות: באמצעות שיחת ווצאפ, באמצעות המייל, באמצעות הטלפון ואפילו לבוא לבקר אותנו בבית שמש. בנוסף, באתר הבית שלנו תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם ואנו ניצור איתכם קשר. לאחר שתסבירו לנו ממה אתם סובלים, נעביר את התיק עם כל המסמכים הרפואיים שתשלחו לנו אל הרופאים המומחים שלנו, אשר כולם עובדים בשיתוף פעולה איתנו באופן חוקי לחלוטין, תחת הסמכה מלאה של יק"ר, ואשר מומחים לתחומם, לדוגמא: אונקולוגים, גסטרולוגים, פסיכיטארים והתמחויות רבות נוספות, אנחנו כאן בשבילכם, ונשמח לשמוע ממכם בקרוב.

תוכל להסביר יותר על שלב אישור התהליך?

בשלב זה תחתמו על ויתור סודיות, אם יהיה צורך גם ניתן יהיה להשלים מסמכים שונים או המלצות שונות ורלוונטיות למקרה שלכם, ובמידה ויהיה צורך בכך תיבדקו באמצעות שיחת טלפון או זום על ידי אחד מן הרופאים המומחים שלנו. חשוב לזכור גם שכל מקרה לגופו, ועל פי רמת המורכבות של המקרה שלכם כך תהיה גם רמת מורכבות הטיפול, כאשר אנחנו נעשה הכל כדי להקל עליכם.

ואיך מונפק הרישיון לקנאביס רפואי?

הרופא אשר טיפל בתיק שלכם יאשר את התיק שלכם ותועברו להנפקת רשיון. ייתכן ובתחילה תקבלו מינון נמוך מאד אותו יהיה צורך להתאים לאחר תקופה מסויימת. הסיבה לכך היא כדי להרגיל את הגוף בהדרגה לחומר ולבדוק האם תוכלו ליהנות מהקלה ומרווחה גם במינונים קטנים יחסית ללא צורך בהגברתם. חשוב שתדעו שגם אחרי שקיבלתם את הרישיון לקנאביס רפואי, אנחנו עדיין כאן בשבילכם לייעוץ ולמענה על כל שאלה.

מי בעצם זכאי לקבל רישיון לקנאביס רפואי?

האמת היא שככל שמתרבים המקרים של מטופלים הנהנים מן השימוש בחומר ומצטברות הראיות לשיפור ולהקלה שהוא מביא לחייהם של אנשים רבים כל כך, מתרחב השימוש בו לתחומים רבים שלא היו בעבר, כמו למשל לכאבי מחזור קשים הנגרמים מאנדומטריוזיס ועוד. נכון להיום, מי שרשאי להוציא רשיון לקנאביס הינם בעיקר חולי סרטן שסובלים מתופעות לוואי חמורות וקשות כמו חוסר תיאבון, בחילות והקאות תכופות, חולי קרוהן שלא הגיבו לטיפולים תרופתיים שונים וסובלים מאד, הסובלים מכאבים נוירופתיים שהשלימו לפחות שנה אחת של טיפול במרפאת כאב ללא הועיל, חולי פרקינסון אשר סובלים מכאבים הקשורים לתופעת הנוקשות שנגרמת מן המחלה, חשוב לציין כי נרשמו מקרים של הקלה גם בתחום הקוגניטיבי של הפרקינסון ולא רק בכאבים ובנוקשות., בנוסף, הקנאביס הרפואי יכול לסייע גם במקרים של לוקים בפוסט טראומה, חולים סופניים עם תוחלת חיים של חצי שנה ומטה, חרדה, קשיי ריכוז, קשיי שינה ועוד מקרים רבים נוספים.

תספר לנו בבקשה במה נבדלת חברת ירוק'לה מחברות נוספות?

נבדלת מאד! אנו מבינים כי הפנייה לירוק'לה מלווה בחששות לא מעטים, ובכללם האם זה בכלל חוקי, לכן חשוב לנו שתדעו שירוק'לה פועלת אך ורק בכפוף לנהלים ולתקנות שקבעה יק"ר, היחידה לקנאביס רפואי של משרד הבריאות, ועוקבת בתשומת לב אחר כל עדכון או חדשות בעניין. אנחנו חוקיים לחלוטין וכך גם השימוש בקנאביס רפואי לצורכי הקלה על כאב או הפחתת חרדה. אבל היתרון הגדול שלנו על פי חברות אחרות זה שאנחנו מודעים מאד לכך שפונים אלינו אוכלוסיות מאד מתקשות, כמו למשל קשישים, חולים ומאושפזים, נכים, אנשים המתמודדים עם כאבים או קשיים נפשיים, ברור לנו שלאנשים כאלו מאד לצאת מהבית, אפילו אם מדובר בביקור חשוב אצל רופא, ובדיוק מהסיבה הזו ירוק'לה מנהלת את כל הקשר איתכם באמצעות הטלפון, המייל, הווצאפ או הזום, מבלי שתצטרכו לקום מן המיטה או לעשות איזשהו מאמץ מיותר, ואנחנו שמים דגש גדול מאד על יחס אישי, תומך ובעיקר מאד אמפטי למכלול כל הבעיות שלכם שהובילו אתכם לסבל קשה.

ולשאלת השאלות - כמה זה עולה?

כן, השאלה כמה זה יעלה תלויה במורכבות המצב שלכם והאם תזדקקו לרופא אחד או יותר, האם כבר יש לכם תיק עמוס במסמכים רפואיים או שצריך להתחיל את כל התהליך מאפס. כל אדם הינו עולם ומלואו וכך גם מצבו הבריאותי, הנפשי כמו הגופני, ולכן המחיר ייקבע על פי מידת העשייה בתיק. על מנת שלא יהיה שום חשש בנוגע לאי אישור הבקשה שלכם לקנאביס רפואי, ירוק'לה נוקטת שני אמצעי זהירות - ראשית, כבר בשיחה הראשונית עימכם נוכל לומר לכם האם אתם עומדים בקריטריונים או לא, והאם זה משהו שהוא בר קיימא עבורכם או לא, ושנית, במידה ובכל זאת היתה איזושהי בעייתיות והמקרה שלכם לא אושר - לא תשלמו דבר! התשלום הינו על בסיס הצלחה בלבד, כך שגם אם עברתם איזשהו תהליך אך הוא הסתיים באי אישור, לא תצטרכו להוציא מהכיס אפילו שקל.

על מנת שגם אתם תוכלו לחזור ולחבק את הילדים והנכדים, לצאת לטיול בפארק, לחזור לעבודה, לחזור לחיים עצמאיים, להשתחרר מן הכאב והמועקה, נסו גם אתם את הקנאביס הרפואי ותיווכחו לגלות את העוצמה של אמא טבע הן בתחום הגופני והן בתחום הרגשי. צוות ירוק'לה ממתינים לכם כדי לחבר ביניכם במהירות וקלות ככל הניתן. פנו אלינו עוד היום וצאו לחיים חדשים, משוחררים וחופשיים מכאב.

מוגש מטעם ירוקל'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully