וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הדברים שכל מטופל בקנאביס רפואי צריך לדעת

בשיתוף SEVEN

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 10:11

צמח הקנאביס מכיל מאות חומרים פעילים, כל שילוב שונה ביניהם שקול לפורמולציה חדשה, כך שכל זן גנטי הינו שונה בהשפעתו הרפואית. כמו שלכל תרופה יש את הפורמולציה שלה, כך גם בקנאביס רפואי, והפרופורציות בין החומרים הפעילים, מייצרות את ההתאמה לצורך הספציפי

קנאביס רפואי. ShutterStock
"הטכנולוגיות שלנו מאפשרות לנו לחקות את הטבע מכל מקום בעולם"/ShutterStock

בהנחה שהקנאביס הרפואי משמש למטופלים כתחליף לתרופה, חשוב שגידולו יהיה קפדני כמו ייצור תרופות מדויק, מפוקח, נקי, ועקבי העומד בסנדרטים מחמירים. בנוסף, לאחר שהמטופלים זיהו את המוצר המקל על הסימפטומים שלהם - חשוב לשמור על הדירות בריכוז החומרים הפעילים ועל רצף טיפולי של אותו מוצר - או במילים אחרות - היכולת לקבל את אותו מוצר עם אותו פרופיל של חומרים פעילים, אשר נשאר זהה בהשפעתו לאורך כל תקופת הטיפול - הוא גורם מכריע בשמירה על שגרת החיים. היכולת לספק למטופלי קנאביס רפואי את אותו מוצר פעם אחר פעם - דבר שמובן מאליו בתעשיות התרופות, אינו מובן מאליו בתעשייה הנשענת על חקלאות של מוצר רגיש ביותר לשינוים מינורים באקלים.

מדוקאן פארמה היא חברה לריבוי וגידול קנאביס רפואי שהתגברה על המכשולים החקלאים בעזרת שילוב של היי-טק, אגרו-טק ופארמה-טק. מתקן הפנים (INDOOR) של החברה המספק סביבה סגורה ומבוקרת המאפשרת תנאים מנוטרים ואופטימליים, המותאמים לכל זן וזן. מותג הדגל של מדוקאן - SEVEN - מנגישה קנאביס רפואי מדויק, בטוח ונקי, עם אותו פרופיל של חומרים פעילים, פעם אחר פעם, ומתמידה לספק כל מוצר לאורך כל חודשי השנה.

"מרגע שמטופל או מטופלת מצאו את המוצר הנכון עבורם, העקביות בזמינותו עבורם כמו גם באיכותו הינם קריטיים", מסביר אסף סלע, מנכ"ל קבוצת מדוקאן.

העקרונות המובילים את פעילותה של מדוקאן מכוונים באופן חד וברור לצרכי המטופלים ומתוך הבנה עמוקה של מורכבות הטיפול באמצעות צמח הקנאביס. "האיכות, הדיוק, העקביות והבטיחות של המוצרים שלנו נשענים על עקרונות מאוד ברורים של החברה, והם שהופכים את המוצר שלנו לכל כך מדויק ואיכותי", מסביר סלע.

לאתר SEVEN קנאביס רפואי פרימיום

קנאביס רפואי. יח,
כל גידולי החברה נעשים בתוך מתקן גידול פנים (INDOOR)/יח

גידולי INDOOR לשמירה על אחידות ועקביות

כל גידולי החברה נעשים בתוך מתקן גידול פנים (INDOOR), שם תנאי הסביבה והאקלים מורכבים ומותאמים בצורה מדויקת ומנוהלים בקפידה בידי צוות החברה והטכנולוגיה החדשנית, עבור כל זן וזן.
"סביבת הגידול מבוקרת לחלוטין. אנחנו נשענים על טכנולוגיות אגרו-טק מתקדמות ביותר ובעצם עושים סימולציה של הטבע ומשכפלים שוב ושוב ובכל מחזור גידול את התנאים האידיאליים המדויקים לזן הספציפי", מוסיף אסף. "המתקן הייחודי מאפשר לנו לשלוט ולנהל ברמה אבסולוטית את כלל תנאי הסביבה והאקלים, החל מהטמפ' והלחות, דרך שעות האור/חושך והספקטרום הנדרש וכלה בהרכב התזונה ובכל אלמנט אחר הקיים בטבע והמשפיעים על דיוק ואיכות הגידול".

"כל זן וזן, אשר מייצגים בעצם פורמולציה ספציפית של חומרים פעילים, מקבלים את תנאי הגידול שמתאימים להם בדיוק, כך שאין כל משמעות לעונות השנה, אורך היום או כל השפעה חיצונית אחרת" מציין סלע, "הטכנולוגיות שלנו מאפשרות לנו לחקות את הטבע מכל מקום בעולם, ולהעניק לכל זן את כלל התנאים האופטימליים עבורו". כך משיגה החברה שתי מטרות משמעותיות: אפקטיביות המוצר עבור המטופלים, והדירות בכל מחזור גידול: "חשוב כמובן לדעת למקסם את הפוטנציאל הגנטי של הגידול וגם להגיע לאותו מוצר פעם אחר פעם ולשמור בכך הן על הדירות והן על רצף טיפולי עבור המטופלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

המדריך המלא לקבלת רישיון לקנאביס רפואי

בשיתוף SEVEN
קנאביס רפואי. ShutterStock
"הקפדה יתרה על הניקיון של שטחי הריבוי והגידול במתקן היא בראש סדרי העדיפויות שלנו"/ShutterStock

גידול ללא חומרי הדברה

"מדוקאן היא חברת אגרו-טק ופארמה טק, אוסף של ידע מתחומי המדע והמחקר, אגרונומיה וטכנולוגיה שמשתלבת לכדי מוצר נקי לחלוטין, מדויק ועקבי המאפשר רצף הטיפולי", אומר סלע ומדגיש כי מדובר בתהליך גידול הידרופוני, ללא כל שימוש באדמה. יתרה מכך, בתהליך הגידול לא נעשה כל שימוש בחומרי הדברה למיניהם, הורמונים או מווסתי צמיחה באשר הם, כגון PGR. "הטמענו מערכות וטכנולוגיות אשר לצד הידע המקצועי והמדעי של הצוות, מאפשרים לנו למצות את הפוטנציאל מכל זן וזן", חותם סלע.

"הקפדה יתרה על הניקיון של שטחי הריבוי והגידול במתקן היא בראש סדרי העדיפויות שלנו", הוא מרחיב ומתאר מתקן שדומה יותר לחדר נקי בחברת פארמה מאשר מתחם לגידול צמחי קנאביס, וזאת מתוך ההבנה שללא נהלים מחמירים, גם אותם אנשים העובדים במתקן עשויים להעביר מזיקים וזיהום שיכול להיות עם פוטנציאל גבוה לפגיעה בצמח. גם הוא עצמו כמעט ואינו נכנס לשטחי הגידול במתקן: "מדיניות החברה הינה הימנעות ככל הניתן מהכנסת אנשים שלא לצורך, לאזורי הגידול והעיבוד במתקן, ובתוך כך בוודאי שלא עורכים סיורים, כפי שנהוג בתעשייה שלנו. הצוות המקצועי פועל תחת נהלים קשיחים ומועדי הכניסות לאזורי הגידול השונים מתוכננים מראש כחלק מפרוטוקולים מקצועיים המלווים את תהליך הגידול. אפס סובלנות לכל סיכון פוטנציאלי לצמחים".

מדוקאן דואגת לשמירה על פרקטיקות מתקדמות של ניצול מירבי של הטבע ושמירה על עקרונות הקיימות במתקן הגידול. "אנחנו שותפים לשמירה על משאבי הטבע ודואגים למחזר בכל מקום שניתן ולשמור על עקרונות הקיימות והשותפות עם הסביבה", מדגיש סלע.

לאתר SEVEN קנאביס רפואי פרימיום

רופא רושם מרשם לקנאביס רפואי. ShutterStock
מטופלי קנאביס רפואי זקוקים לרצף בזמינות המוצר וכן שיהיה זהה בהשפעתו עם כל רכישה/ShutterStock

זמינות לאורך כל חודשי השנה

מטופלי קנאביס רפואי זקוקים לרצף בזמינות המוצר וכן שיהיה זהה בהשפעתו עם כל רכישה. השליטה המלאה על תנאי הגידול בתוך סביבה סגורה ומבוקרת, המנותקת מכל השפעת סביבה, היא שמאפשרת את השגת ההדירות, הדיוק והרצף הטיפולי.

לצד זאת, מקפידה להתנהל כחברת גידול בוטיקית עם מחזורי גידול קטנים יחסית. זאת במטרה לשמור על טריות המוצר למטופלים, לאורך כל חודשי השנה. "אנחנו מגדלים תוצרת בכמות מדודה ומדויקת על מנת להבטיח למטופלים שמשתמשים במוצרים שלנו יכולת ליהנות מאספקה רציפה של מוצר טרי, ולא להשתמש בעצם באותה תוצרת במשך כמה חודשים מתוך מלאי רב שהולך ומזדקן", מסביר סלע.

ובבוטיק כמו בבוטיק, דווקא בתהליכים בהם חברות אחרות משתמשים במכונות על מנת לחסוך בעלויות, במתקן של מדוקאן הטיפול של אחרי הקציר נעשה באופן ידני. זאת מכיוון שאין מכונה שיודעת לבצע את העבודה העדינה הזאת תוך שהיא שומרת על איכות הפרח ומגינה כראוי על הטריכומות העדינות שמכילות את החומרים הפעילים.

הפודקאסט של SEVEN מבית מדוקאן

במדוקאן מבינים את המורכבות עימה מתמודדים המטופלים באיתור המוצר המתאים וזאת לצד מורכבות הטיפול בקנאביס רפואי. לאחרונה השיקה החברה פודקאסט בשיתוף 102FM - "המדריך לקנאביס רפואי" שמטרתו לשמש מורה דרך במבוך המורכב של טיפול בקנאביס לצרכים רפואיים. מדובר בפודקאסט בעל פרקים קצרים של כ-10 דקות לכל פרק, בהנחייתה של נרקיס טסלר, סמנכ"לית אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת מדוקאן, ובשיתוף אנשי מקצוע.

תוכן זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. וואלה! אינה מעודדת או ממליצה לצרוך כל חומר שהוא ולא תהיה אחראית על כל שימוש מסוג זה.

וואלה קנאביס, בשיתוף SEVEN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully